News
Informacje o przyjęciu wniosku - błąd systemu
22.04.2021
OGŁOSZENIE!!!
WNIOSKI „500 PLUS”
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu informuje, iż z powodu błędu systemu automatycznie mogły do Państwa trafić e-maile następującej treści:
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż złożony przez Państwa wniosek został przyjęty. Poinformujemy Państwa o statusie sprawy.
Z poważaniem,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu
Powyższa wiadomość została wysłana automatycznie, nie musisz na nią odpowiadać.
Informujemy, iż jest to błąd systemu i wnioski nie są przedłużane automatycznie na nowy okres zasiłkowy. Jeżeli jeszcze nie składaliście Państwo wniosku o 500 plus na nowy okres zasiłkowy 2021/2022 należy to zrobić do 30 czerwca 2021 r. Złożenie wniosku do 31 maja 2021 r. pozwoli na zachowanie ciągłości wypłat świadczenia. Wypłaty świadczeń z wniosków złożonych w czerwcu 2021r. nastąpią w miesiącu lipcu 2021 r.
Z uwagi na stan pandemii zachęcamy do składania wniosków drogą elektroniczną za pomocą bankowości elektronicznej, portalu Emp@tia lub PUE ZUS. Wnioski można również składać w siedzibie GOPS w Janowcu, ul. Lubelska 21, pn. - pt., w godz. 7.00 – 15.00